Saturday 31 October 2009

Do Lagosu v pohorkách? ... Ani omylem ...

Série odlehčených témat.

Jak zvláštní a zkreslené představy máme o zemích Jihu. Přiznejte se, kolik z vás má dojem, že na nigerijskou diskotéku lidé chodí zabaleni do listů? Nebo v lepším v nějakých odrbaných džínech? No a to se naprosto mýlíte. Nedávno mne do jednoho klubu, kde levnější drink vyjde na 300 kč, skoro nepustili, jelikož jsem neměla botky na podpadcích a to jsem byla v krásných půjčených černých šatech. Vážně jsem se styděla – běloška málem nepuštěna do klubu – všichni se otáčeli a já se jen červenala. Ještě u vás se spíš očekává, že máte nejposlednější módní hity (vliv mezinárodních médií). Obzvlášť od ženského pohlaví. Své bohatsví tu lidé dávají najevo bohužel velmi jednoduchým způsobem a to okázalostí (Land Rover je celkem bežným lagošským autem boháčů). Pravidlo proto zní – pokud do nočního Lagosu – tak jedině v lodičkách a sexy malých šatičkách.

 
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment